pietenbeainbali.reismee.nl

Weer terug naar Nederland

Donderdag en Vrijdag

De laatste 2 dagen. Putu kwam donderdagavond nog even langs voor massage, nagels lakken en facial( gezichtbehandeling). 's Morgens nog even naar de golfbaan geweest. We dachten geluk te hebben, want het motregende. Dat betekend dat het wat koeler is. Maar helaas, na een uurtje branden de zon weer op de baan.

Vanmorgen hebben we de fietsen naar Wayan en Putu gebracht, samen met ons koffiezetapparaat. Wayan en Putu waren net terug van de dokter. Putu voelde zich de hele week niet lekker en vannacht had ze koorts en pijn in haar buik, iets wat de hele week al zeurde. Vanmiddag moet ze naar het ziekenhuis voor foto's en bloedonderzoek. De dokter denkt aan een blindedarmontsteking Putu zag er erg ziek uit. Ze baalde want ze had nog van alles op de markt voor ons willen kopen. Nou dat vindt ik niet zo belangrijk, haar gezondheid gaat voor.

Nog een paar uurtjes zwembad, een Nasi Goreng en een Bintang en onze geweldige vakantie zit er weer op. Relaxed, evengoed veel gezien en gedaan, maar weer anders dan vorig jaar. .

In April hoop ik weer terug te gaan, maar dan zonder Piet en met Rianda vanwege haar 50e verjaardag.

Ik hoop jullie de aankomende dagen c.q. weken weer te zien..

Terima kasih catik Bali

berharap dapat melihat kamu lagi

edgar

Ik heb genoten van jullie berichten en wens jullie een goede reis terug. een troost het is hier ook fantastisch weer ( nog even)
Tot ziens

Rianda

Lieve Schatten,
Bedankt dat ik weer met jullie mee mocht reizen d.m.v. jullie verhalen. Een goede reis terug. In april gaan we het dunnetjes overdoen,Bea!! Liefs, Rianda.

will

Ik vond het weer gezelli en lekker Hollands bakkie op de vroege ochtend op de Keinsmerweg.
De 1e was ( sen ) zullen wel droog wezen.
DANK voor de leuke Reis verslagen ,zo ,dat we mee konden reizen en genieten van jullie vakantie.