pietenbeainbali.reismee.nl

weinig beleefd, maar toch genieten

Woensdag

Het tropen bestaan is begonnen. 6.00 uur opstaan, 6,30 uur ontbijt en om 7.00 zaten we op de fiets. Heerlijk een aantal kilometers langs het strand gefietst totdat we bij de golfbaan waren. Daar de boel bekeken en een startijd voor morgenochtend geregeld. We kwamen daar een Nederlander tegen die hier woont. Hij nodigde ons uit om een keer samen te spelen. Dit zullen we zeker doen, maar eerst gaan we morgen zelf de baan verkennen.

Heerlijk dat fietsen hier. Het links rijden viel me reuze mee. Het fietsen is op het ogenblik weer populier aan het worden hier. De Balinezen gaan in Sanur op zondag massaal fietsen,. Zodat het file rijden is en sommige stukken sluiten ze dan tijdelijk af voor auto's en brommers, zodat de fietsers ongestoord kunnen fietsen. We gaan dat zondag uit proberen.

Donderdag

De 1e week is al weer om. Vanmorgen weer om 6.00 uur opgestaan en om 7.00 uur zaten we op de fiets richting golfbaan. Wat een verwennerij daar. Ieder onze eigen caddie, die je tas rijdt, club aangeeft en schoonmaakt. Je bal aanreikt en schoonmaakt en ga zo maar door. We hebben met deze luxe natuurlijk heerlijk gespeeld. Hole 9 was even spannend voor Piet, maar hij is niet bevangen door de hitte. Na afloop lagen er koude doekjes met munt voor ons klaar. Het blijft toch altijd wennen dat deze mensen van alles voor je doen, zelfs de schoenen werden schoongemaakt. Mooie baan trouwens, het heeft veel weg van Oogduijne ( dit voor de kenners)

Bedankt voor jullie mails. We begrijpen dat het niet al te best is met het weer. Cora na het lezen van ons verhaal, please blijf nog even onze brievenbus legen, want die is volgens mij zo lek als een mandje.

Vrijdag en Zaterdag

6.00 uur opstaan en uiterlijk 7.30 uur op de fiets en de omgeving verkennen. Gemiddeld fietsen we zo'n 2 a 2,5 uur. Heerlijk door de kampongs en langs de rijstvelden, maar ook de hele kuststrook hebben we inmiddels gehad. Om 10.00 uur wordt het echt te warm, dan moeten we weer aan het zwembad uitrusten. Wayan kwam vanmiddag met vers fruit en vanavond zijn we weer wezen eten met John en Anna.

Niet veel cultureels beleefd dus, maar we hebben nog leuke dingen de aankomende dagen op het programma staan.

edgar

Weinig beleeft?? Volgens mij is dat nu het echte vakantiegevoel.

Je leest toch niet 'stikum' je mail te lezen??

Lex en Afra

Zo, en nu gaan we jullie achterna. Wij vertrekken morgen via Bali naar Lombok en verder. We zijn een paar uurtjes voor de overstap. Jullie zijn net weer terug als we onze rondreis beeindigen in Sanur. Daarna maar bijpraten. Nog veel plezier!