pietenbeainbali.reismee.nl

Nieuwe Fietsen?

Maandag en dinsdag

We kwamen tot de conclusie dat we het hier hartstikke druk hebben. We hebben geen tijd om bij het zwembad te liggen. Putu was hier van 9.00 uur tot 13.00 uur. Voor massages en pedicure.

Dan moet je weer ergens eten. Over het algemeen nemen ze daar ook de tijd voor. Zoals gezegd shoppen, wat goedkope jurkjes voor Beaen sandalen voor Piet.

Onze Balinese vinkjes kwamen ons begroeten op het terras en inspecteerde de lamp. Van ons mogen ze daar weer een nestje bouwen, maar ik weet niet of ze dit gaan doen.

Putu vertelde dat het w.s. goedkoper is om een fiets te kopen dan voor 3,5 week te huren. Wayan gaat morgen met ons op pad om dat te ontdekken. Weer geen rustdag dus. Vanmorgen kwam Wayan ons ophalen en gingen we naar Denpasar waar ze een goede fietsenzaak hebben. Hier hebben we eenBalinese kwaliteitsdamesfiets met 7 versnellingen en mountainbike met 27 versnellingen gekocht. Wayan was verliefd op de mountainbike en wou deze samen met Piet kopen. We hebben een deal met hem gemaakt. Wij betalen de fietsen en de rest van de maand vervoerd hij ons gratis. Het is n.l. zo dat we de fietsen hier achter laten zodat we ze volgend jaar weer kunnen gebruiken. Wayan wil graag op Piet zijn fiets fietsen en Wayan mag ze verhuren aan zijn goede toeristen.Wayan glom helemaal, al jaren is deze fiets een droom voor hem.

Willen jullie de prijs weten van deze fietsen? Kwaliteit hoor. 400,00 euro omgerekend per 2 De huur voor 2 fietsen voor 25 dagen zou ongeveer 150,00 euro zijn. Dagtrips met Wayan zijn 50,00 per dag, daar doe je er toch snel een stuk of4 a 5 van en volgend jaar Rianda ( bereid je alvast maar voor) gaan we hier weer in de omgeving fietsen.

Een heel verhaal over de aankoop van een fiets dus. Vanmiddag worden ze bij het Hotel afgeleverd, Dus morgenochtend gaan we de omgeving verkennen ( Ook golfbaan Dick)

Nu de rest van de middag uitrusten aan het zwembad en de fietsroutes uitstippelen met behulp van het stratenboek wat we gekocht hebben. we hopen in het volgend verhaal meer over de omgeving en cultuur te kunnen vertellen.

Werkze vandaag, want ik zie op mijn laptop dat jullie dag pas begint. 8.00 uur en bij ons is het al 14.00 uur.

Roos

He bah...wat een vervelend leven haha.....
Fijn dat jullie zo genieten....morgen lekker fietsen???
Nederland mis je niet hoor!! het stormt!!! het is echt herfst!

Edgar

Goed om te zien dat jullie volop aan het genieten zijn.
Dat is ook uitrusten tenslotte.

Geen last van de aardbeving op sumatra gehad? Het is wel een eind weg maar toch??

Groetjes

Anneke en Flip

Hoi Bea en Piet,
Jullie laten je maar lekker verwennen hoor, nu de fietsen gekocht zijn moet je wel aan de bak hé. dan fiets je misschien de kilo's er weer af. het is vandaag een herfstachtige dag dus missen jullie niets.
groet vanuit Aalsmeer Flip en Anneke

Trees Hertogh

Goh, Bea en dat wel zonder electriciteit, het wordt nog wat met je :) Dat beloofd wat voor de fietsdag volgend jaar.

Veel plezier nog,
Groetjes Nic en Trees

P.S. Nog gefeliciteerd metPiet's verjaardag, we waren helemaal af (werd 05.15 uur na ons feest), zaterdag ook nog verjaardag van René gehad.....

will

Hallo,Piet en Bea,
jullie hebben waarschijnlijk al mijn ,,privé ,,mail gelezen .

En al de antwoorden haalde ik uit deze log.

Grappig.

Vele Groetjessssss

Simone

Hoi Piet en Bea ;-)

Zo te lezen hebben jullie het goed naar jullie zin, heerlijk zonnetje en lekker de dingen doen waar je zin in hebt ;-)
Geniet er lekker van!!
Hier is het compleet herfst, van de week werden we zelfs getrakteerd op een een fikse hagelbui...
Geniet lekker van jullie fietstochten en de mooie omgeving en cultuur!

Groetjes,
Simone

Fieneke

Hoi Piet en Bea
Geniet maar lekker het is hier bereweer,en we hebben een aardbeving gehad hier in Elst.
Geniet van jullievakantie.
Groetjes,