pietenbeainbali.reismee.nl

We worden langzaam wat actiever.

Zondag en Maandag

Wayan kwam op visite met zijn kinderen Yuki en Lisa. Yuki zit inmiddels op de middelbare school. We hadden een fotoprinter voor ze mee. Verrast en dolblij waren ze er mee. Dit is een mooie aanvulling op het fototoestel dat ze vorig jaar van ons kregen.

Bij het zwembad heb ik mijn nagels laten beschilderen, want dat blijft iets waar deze vrouwen enorm goed in zijn. Ook de dode huidcellen laten verwijderen gevolgd door een heerlijke massage.

Wayan vond dat we zo spoedig mogelijk op bezoek moesten bij John en Ans. Het Nederlands echtpaar die hier 8 jaar geleden is gaan wonen. We werden om 16.00 uur opgehaald door Wayan en naar hun huis gebracht. Lekker een jaar bijkletsen onder het genot van een borrel. Later zijn we met zijn vieren gaan eten bij een Italiaan. Waar aan het eind de huisgemaakte Sambucca en Arak Lemon op tafel kwam. Voor Balinese begrippen waren we laat thuis 22.30 uur met als gevolg dat we vanmorgen ook niet vroeg waren.

Putu sms-te, ze kwam op visite. Heerlijk bij gekletst en Piet kreeg een voetmassage, omdat zijn voet erg opgezet is. Dit w.s gevolg van zijn etalagebenen en de warmte hier.

John en Ans raden ons aan om voor de aankomende periode fietsen te gaan huren, zodat we de omgeving op ons gemak kunnen gaan verkennen. Dit en een bezoek aan het winkelcentrum staat vandaag op ons programma. Het winkelcentrum gaan we bezoeken voor wat kleding, want de 'stop met roken actie en ik ben kilo's gegroeid'heeft er toe geleid dat geen enkele korte-of driekwart broek meer past. Maar ja, voor de prijs moet je het hier niet laten. Al de te kleine best nog wel nieuwe kleding heb ik meegenomen en aan Putu gegeven. In Nederland zijn er maar weinig met de maat 36 en hier zijn ze gezet als ze die maat hebben.

Piet wil zo spoedig mogelijk op de fiets naar de golfbaan om de baan enz. te verkennen. Dat zal morgen wel gaan gebeuren, want de beste tijd om te fietsen is van 6.00 uur tot 10.00 uur, dan is het nog redelijk koel. Dus ons dag- en nachtritme gaan we verplaatsen.

Will

Hallo,ik ben weer online dus kan genieten van jullie verhalen.
Het is voor jullie weer ,, thuiskomen ,, begrijp ik.
Een goed gevoel ,en ook heerlijk van genieten ,de tijd die jullie daar zijn is ook heerlijk relaxt.
Dus BAN de stress.

Groetjessssssss