pietenbeainbali.reismee.nl

De 1e dagen.

Donderdag, Vrijdag en Zaterdag.

Na een lange, maar rustige vlucht, kwamen we om 12.00 uur aan in Denpasar.

Putu en een taxichauffeur stonden al op het vliegveld ons op te wachten. Wayan was aan het werk, maar zal gauw langs komen. Heerlijk om de verhalen van Putu weer te horen en ze had ons koffiezetapparaat mee, die we vorig jaar bij haar achter gelaten hebben, met koffie en suiker. Dat kwam goed uit, want we hadden de koffie dit jaar thuis gelaten. Balikoffie is ook goed te drinken. Ook was ze 's morgens even naar de markt geweest en had allerlei vers fruit voor ons gehaald. Hmmmm.... Smullen.

Koffers uitpakken, koelkast vullen en nog een paar uurtjes aan het zwembad en eten, vielen we om 19.30 uur in slaap en sliepen het klokje rond.

Vandaag eerst maar eens acclimatiseren. Gelukkig is het wat bewolkt en maar 25 graden, zodat de klap niet hard aan komt. Dus zwembad en lekker eten was het programma voor vandaag. Zodra we wat beleven zal ik weer een verhaal schrijven.

Fieneke en Peter nog gefeliciteerd

rien

gelukkig kunnen we hier ook genieten van de zon. Maar de mooie omgeving blijft beperkt tot de polder en het strand. lekker gezond genieten groetjes rien

David

Dag Bea,

Mooi om te horen dat je goed bent aangekomen, en je meteen alweer bent gewend aan de mooie omgeving die Bali kent.

Nog een fijne vakantie toegewenst, ik zal je blog blijven volgen!

David,