pietenbeainbali.reismee.nl

Bewolkte dag.

Gisteren kwam Putu langs om een pijnstillende gel te brengen.

Na een goede nacht werden we gewekt met een ontbijt op bed. Waar zo''n voet al niet goed voor is. Later kwam Wayan langs en had 2 krukken mee. Zelf gingen ze vandaag naar zijn moeder op de boerderij want die ging hard achteruit. Ze is 80 en begint te dementeren. Dit baart hun zorgen. Het weer dacht vandaag aan me, het was de hele dag zwaar bewolkt met redelijk wat wind, dus niet echt weer om te zonnen bij het zwembad. Maar op onze veranda was het prima te doen. Gelukkig hebben we heel wat boeken in onze e-reader geladen, dus we verveelden ons niet.

Om 17.00 uur kwam dokter Arie weer langs. Aangezien ik nog steeds geen stap op mijn voet kon zetten, besloot hij dat ik toch maar voor de zekerheid een foto moest laten maken. Na uren wachten op de uitslag kwam het slechte bericht dat het gebroken is. Dus gipsen maar. Omdat de zwelling al afgenomen was kreeg ik meteen kunstgips, waarop hij lachend vertelde dat ik gewoon kan gaan zwemmen. Helaas Mike ik mocht geen kleurtje uitzoeken. Zo modern is het hier nou ook niet.

Morgen gaan we verhuizen naar beneden, want dat lopen op krukken is ook niet alles. Het is hier niet echt handicapproof.

Maar goed, we gaan ons schema aanpassen en gelukkig hebben we Wayan die ons evengoed kan rondtoeren.

Jongejannetjes, we hopen dat jullie genoten hebben op Jack z'n feessie en Abraham Peter ook een leuk feessie gehad? We nemen er zo een borrel op.Nou ja, biertje, want de goedkoopste wijn kost hier 18 euro de fles, dus dat laat je wel uit je hoofd.

Reacties

Reacties

Rianda

Dat is toch ook weer wat!!! Sterkte met je pootje. Peter z,n feessie was super. Het werd laat en donker. Dikke kus,Rianda.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!