pietenbeainbali.reismee.nl

We zijn er

26, 27 en 28 augustus.

Na een regenachtige rit naar Schiphol, zijn we vertrokken naar Bali. Allereerst een korte landing in Dubai, daarna iets langere stop in Jakarka. We hadden met een overstaptijd van 4 uur ook nog een uur vertraging. Maar goed 28 uur later zijn we geland op Denpasar Bali.

We werden keurig opgewacht en naar ons Hotel/bungalow gebracht. Dit was even thuiskomen. Een heerlijke grote kamer met een ruim terras, koelkast en airco. Wat willen we nog meer.

Snel de koffers uitgepakt en een terras opgezocht voor ons 1e Bintangbiertje. Daarna nog even geshopt om onze koelkast te vullen en onze eerste Balinese maaltijd genuttigd. Bea natuurlijk de Nasi Goreng.

Om 20.00 uur stortten we in en hebben het klokje rond geslapen.

Piet jarig vandaag. Om verder uit te rusten hebben we de hele dag aan het zwembad gelegen. Niet echt spectaculair nog, maar we hebben 3 weken de tijd.

Onze vertrouwde ober was er niet en de prijzen zijn ook wat gestegen de afgelopen 6 jaar. Toen waren we bijna alleen hier, nu moeten we het zwembad delen met Aussies die hier overwinteren. Gelukkig voor Bali dat het toerisme weer toegenomen is. Toen liep het na de bomaanslag leeg en zijn vele winkels, restaurants en hotels gesloten. Wat wel jammer is dat nu veel buitenlandse inversteerders het overgenomen hebben.

Wat wel een apart iets was, we kregen bier met een rietje.

Vanavond onder het genot van een live band gegeten, maar de kwaliteit van de muziek van niet zo je van het. Dus maar niet de hele avond daar vertoeven. Zoals altijd heb ik DE- koffie mee en meestal is er wel een waterkoker, zodat we op de campingmanier koffie kunnen zetten. Helaas hier is niets, dus hebben we maar een klein koffiezetapparaatje gekocht. Even makelijker. Balikoffie is wel lekker n.l. maar erg zoet.

Al met jullie weten nu dat we heel aangekomen zijn.

Groetjes.

Linda

Goed om te horen.
Lekker genieten daar en deze keer ga ik jullie reisverhalen volgen.
Piet gefeliciteerd met je verjaardag.

anneke en Flip

hallo luitjes,
Piet als nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag wij gaan vanavond naar suse dan drinken we er wel een op en kunnen we even vertellen wat er op de mail staat genieten jullie maar lekker hou ons op de hoogte.
groetjes van anneke en flip

peter

Blijf maar lekker liggen nederland speolt langzaam weg.
Terugvlucht maar op Dusseldorf boeken
veel plezier en geniet